Práce u nás
Aktuálně hledáme kolegy(ně) na tyto pozice:
Odborný/á asistent/ka fundraisingu
Odborná/ý asistent/ka datového týmu
Odborný/á asistent/ka fundraisingu
Co Vás na pozici čeká?
- zodpovědnost za vyúčtování darů a dotací (především od municipalit)
- zodpovědnost za dodržování všech termínů v oblasti vyúčtování darů a dotací
- spolupráce s jednotlivými odděleními Zdravotního klauna za účelem získaní všech potřebných informací pro úspěšné vyúčtovávání darů a dotací
- plná podpora kolegyň a kolegů, kteří se na procesu vyúčtování spolupodílejí
- vystavování darovacích smluv
- zpracování darovacích smluv do interního CRM systému
- administrativní podpora FR a MKTG týmu (skenování, kopírování, e-mailová komunikace, objednávky u dodavatelů)
- vystavování certifikátů pro dárce
- komunikace s dodavateli či dárci
- vedení a zodpovědnost za sklad marketingových materiálů (přehled o aktuálních kusech ve skladu, zařazování nových položek do skladu)
- příprava a balení zásilek pro poslání ČP či kurýrem
- zavážení a vyzvedávaní různých materiálů dle potřeby (služebním vozem)
Jak si Vás představujeme?
- praxi na obdobné pozici min. 2 roky
- pečlivost a samostatnost (bez toho se zde neobejdete)
- nutná znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- kultivovaný písemný projev (komunikace s úřady)
- lásku k administrativě a potřebu mít vše v pořádku
- AJ na komunikativní úrovni
- ŘP - aktivní řidič/ka (pro pozici je zcela zásadní)
Co nabízíme:
- flexibilní pracovní dobu
- možnost částečného home office (2 dny v týdnu)
- řadu zaměstnaneckých benefitů
- práci na HPP nebo IČO dle vašich preferencí v rozsahu 6-8 hodin denně (méně bohužel není možné)
- finanční odměnu ve výši 32 000 Kč u HPP dle zkušeností
- nástup: ihned
Pokud tě pozice zaujala, neváhej a pošli nám svůj životopis na nabory[at]zdravotniklaun.cz . Budeme tě co nejdříve kontaktovat. S dotazy volejte Ivaně Štěrbové, Tel.: 606 543 974.
Specialista péče o nemocnice
Pro Zdravotní klauny je nemocnice jejich pracovním prostředím. Pro nemocnici jsou Zdravotní klauni externisty, které pouští na svá oddělení. Tato spolupráce musí být založena na vzájemném respektu, profesionalitě a důvěře. Vše máme, ale jak rosteme, potřebujeme nového člena týmu, který by měl dostatek času se této velice důležité oblasti věnovat.
Vaší pracovní náplní bude péče o vztahy mezi nemocnicemi a organizací, ale i mezi nemocnicemi a samotnými Zdravotními klauny.
Budete mít na starosti vše, co se týče praktického zajištění projektu (vjezdové karty, šatnu) až po smlouvy s vedením nemocnice, naši prezentaci v nich i správu našeho interního informačního systému, kde máme nemocnice zaneseny. Pozice je vhodná pro člověka, který se alespoň lehce orientuje v marketingu, nebojí se vyjet do terénu, ale stejně tak je pečlivý při práci s databází a šikovný při práci s textem.
Co Vás na pozici čeká?
- materiální zajištění prezentace v nemocnicích - nástěnky, nálepky atp. v budoucnu práce na vizuální prezentaci organizace v nemocnicích
- podklady pro pravidelnou komunikaci s nemocnicemi – hromadné i individuální maily, dopisy - 4* ročně včetně jejich sestavení a plánu rozesílky ve spolupráci s marketingovým oddělením
- komunikace s vybranými klauny po celém území ČR
- evidence smluv, revize
- zadávání a správa kontaktů v Sales Force (znalost není nutná)
- zjišťování spokojenosti nemocnic s činností Zdravotních klaunů
- péče o partnery a vztahy (vedení, oddělení) ve spolupráci s kolegy
Jak si Vás představujeme?
- praxi na obdobné pozici např.: customer service, account manager apod. - minimálně 3 roky, pracovní zkušenosti min. 5 let
- velmi dobré organizační schopnosti
- odpovědnost za svěřené úkoly
- preciznost a orientaci na detail
- týmovost, kreativitu a příjemné vystupování
- znalost Microsoft Office
- min. ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič, bez řízení to nepůjde
- práci někdy i o víkendu a večer po skončení klasické denní pracovní doby (vždy domluveno dopředu) s možností vyčerpání náhradního volna po akci
- výborná znalost českého jazyka je nutná
- anglický jazyk na komunikativní úrovni
Co nabízíme:
- flexibilní pracovní dobu
- možnost částečného home office
- řadu zaměstnaneckých benefitů
- práci na HPP nebo IČO v rozsahu 8 hodin denně
- finanční odměnu ve výši 35.000,- 38.000,- Kč u HPP dle zkušeností
- nástup: ihned
Pokud tě pozice zaujala, neváhej a pošli nám svůj životopis na nabory[at]zdravotniklaun.cz . Budeme tě co nejdříve kontaktovat. S dotazy volejte Ivaně Štěrbové, Tel.: 606 543 974.
Odborná/ý asistent/ka datového týmu
Co Vás na pozici čeká?
- zakládání a správa kampaní v Salesforce
- e-mailové rozesílky
- export a zasílání adresných dtb do tisku, kontrola správnosti materiálů, korektury,...
- správa systému Daktela (export, import kampaní)
- spolupráce při čištění dtb/přiřazování darů
Jak si Vás představujeme?
- pečlivost a důslednost
- orientace na detail
- samostatné myšlení – potřebujeme někoho, kdo bude samostatně uvažovat, nebojí se dát podnět (nejde nám "jen" o strojové plnění úkolů)
- pokročilá práce na počítači – hlavně Excel (spojování, deduplikace, funkce)
- dobrá znalost českého jazyka, ideálně rodilý mluvčí (korektury, stylistické úpravy textu apod.)
-
alespoň uživatelská znalost angličtiny umožnující pracovat s programy v AJ
Výhodou bude když:
- máte zkušenosti s prací s daty
- zkušenosti se Salesforce na uživatelské úrovni (případně s jiným CRM systémem)
Co nabízíme:
- flexibilní pracovní dobu
- možnost částečného home office (2 dny v týdnu)
- řadu zaměstnaneckých benefitů
- práci na HPP nebo IČO dle vašich preferencí v rozsahu 5-8 hodin denně (méně bohužel není možné)
- finanční odměnu ve výši 32 000 Kč u HPP dle zkušeností
- nástup: ihned
Pokud tě pozice zaujala, neváhej a pošli nám svůj životopis na nabory[at]zdravotniklaun.cz . Budeme tě co nejdříve kontaktovat. S dotazy volejte Ivaně Štěrbové, Tel.: 606 543 974.
Poděkování za podporu
Děkujeme firmě Stafio za poskytnutí inzertního prostoru na NABRIGADU.INFO a firmě Grason Solutions s.r.o. za poskytnutí aplikace GrasonPlan pro koordinaci našich brigádnických směn.