Práce u nás

Odborný/á asistent/ka fundraisingu

Co Vás na pozici čeká?

  • zodpovědnost za vyúčtování darů a dotací (především od municipalit)
  • zodpovědnost za dodržování všech termínů v oblasti vyúčtování darů a dotací
  • spolupráce s jednotlivými odděleními Zdravotního klauna za účelem získaní všech potřebných informací pro úspěšné vyúčtovávání darů a dotací
  • plná podpora kolegyň a kolegů, kteří se na procesu vyúčtování spolupodílejí
  • vystavování darovacích smluv
  • zpracování darovacích smluv do interního CRM systému
  • administrativní podpora FR a MKTG týmu (skenování, kopírování, e-mailová komunikace, objednávky u dodavatelů)
  • vystavování certifikátů pro dárce
  • komunikace s dodavateli či dárci
  • vedení a zodpovědnost za sklad marketingových materiálů (přehled o aktuálních kusech ve skladu, zařazování nových položek do skladu)
  • příprava a balení zásilek pro poslání ČP či kurýrem
  • zavážení a vyzvedávaní různých materiálů dle potřeby (služebním vozem)

Jak si Vás představujeme?

  • praxi na obdobné pozici min. 2 roky
  • pečlivost a samostatnost (bez toho se zde neobejdete)
  • nutná znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • kultivovaný písemný projev (komunikace s úřady)
  • lásku k administrativě a potřebu mít vše v pořádku
  • AJ na komunikativní úrovni
  • ŘP - aktivní řidič/ka (pro pozici je zcela zásadní)

Co nabízíme:

  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost částečného home office (2 dny v týdnu)
  • řadu zaměstnaneckých benefitů
  • práci na HPP nebo IČO dle vašich preferencí v rozsahu 6-8 hodin denně (méně bohužel není možné)
  • finanční odměnu ve výši 32 000 Kč u HPP dle zkušeností
  • nástup: ihned

Pokud tě pozice zaujala, neváhej a pošli nám svůj životopis na nabory[at]zdravotniklaun.cz . Budeme tě co nejdříve kontaktovat. S dotazy volejte Ivaně Štěrbové, Tel.: 606 543 974.

Specialista péče o nemocnice

Pro Zdravotní klauny je nemocnice jejich pracovním prostředím. Pro nemocnici jsou Zdravotní klauni externisty, které pouští na svá oddělení. Tato spolupráce musí být založena na vzájemném respektu, profesionalitě a důvěře. Vše máme, ale jak rosteme, potřebujeme nového člena týmu, který by měl dostatek času se této velice důležité oblasti věnovat.

Vaší pracovní náplní bude péče o vztahy mezi nemocnicemi a organizací, ale i mezi nemocnicemi a samotnými Zdravotními klauny.

Budete mít na starosti vše, co se týče praktického zajištění projektu (vjezdové karty, šatnu) až po smlouvy s vedením nemocnice, naši prezentaci v nich i správu našeho interního informačního systému, kde máme nemocnice zaneseny. Pozice je vhodná pro člověka, který se alespoň lehce orientuje v marketingu, nebojí se vyjet do terénu, ale stejně tak je pečlivý při práci s databází a šikovný při práci s textem.

Co Vás na pozici čeká?

  • materiální zajištění prezentace v nemocnicích - nástěnky, nálepky atp. v budoucnu práce na vizuální prezentaci organizace v nemocnicích
  • podklady pro pravidelnou komunikaci s nemocnicemi – hromadné i individuální maily, dopisy - 4* ročně včetně jejich sestavení a plánu rozesílky ve spolupráci s marketingovým oddělením
  • komunikace s vybranými klauny po celém území ČR
  • evidence smluv, revize
  • zadávání a správa kontaktů v Sales Force (znalost není nutná)
  • zjišťování spokojenosti nemocnic s činností Zdravotních klaunů
  • péče o partnery a vztahy (vedení, oddělení) ve spolupráci s kolegy

Jak si Vás představujeme?

  • praxi na obdobné pozici např.: customer service, account manager apod. - minimálně 3 roky, pracovní zkušenosti min. 5 let
  • velmi dobré organizační schopnosti
  • odpovědnost za svěřené úkoly
  • preciznost a orientaci na detail
  • týmovost, kreativitu a příjemné vystupování
  • znalost Microsoft Office
  • min. ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič, bez řízení to nepůjde
  • práci někdy i o víkendu a večer po skončení klasické denní pracovní doby (vždy domluveno dopředu) s možností vyčerpání náhradního volna po akci
  • výborná znalost českého jazyka je nutná
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni

Co nabízíme:

  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost částečného home office
  • řadu zaměstnaneckých benefitů
  • práci na HPP nebo IČO v rozsahu 8 hodin denně
  • finanční odměnu ve výši 35.000,- 38.000,- Kč u HPP dle zkušeností
  • nástup: ihned

Pokud tě pozice zaujala, neváhej a pošli nám svůj životopis na nabory[at]zdravotniklaun.cz . Budeme tě co nejdříve kontaktovat. S dotazy volejte Ivaně Štěrbové, Tel.: 606 543 974.

Odborná/ý asistent/ka datového týmu

Co Vás na pozici čeká?

  • zakládání a správa kampaní v Salesforce
  • e-mailové rozesílky
  • export a zasílání adresných dtb do tisku, kontrola správnosti materiálů, korektury,...
  • správa systému Daktela (export, import kampaní)
  • spolupráce při čištění dtb/přiřazování darů

Jak si Vás představujeme?

  • pečlivost a důslednost
  • orientace na detail
  • samostatné myšlení – potřebujeme někoho, kdo bude samostatně uvažovat, nebojí se dát podnět (nejde nám "jen" o strojové plnění úkolů)
  • pokročilá práce na počítači – hlavně Excel (spojování, deduplikace, funkce)
  • dobrá znalost českého jazyka, ideálně rodilý mluvčí (korektury, stylistické úpravy textu apod.)
  • alespoň uživatelská znalost angličtiny umožnující pracovat s programy v AJ

    Výhodou bude když:

  • máte zkušenosti s prací s daty
  • zkušenosti se Salesforce na uživatelské úrovni (případně s jiným CRM systémem)

Co nabízíme:

  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost částečného home office (2 dny v týdnu)
  • řadu zaměstnaneckých benefitů
  • práci na HPP nebo IČO dle vašich preferencí v rozsahu 5-8 hodin denně (méně bohužel není možné)
  • finanční odměnu ve výši 32 000 Kč u HPP dle zkušeností
  • nástup: ihned

Pokud tě pozice zaujala, neváhej a pošli nám svůj životopis na nabory[at]zdravotniklaun.cz . Budeme tě co nejdříve kontaktovat. S dotazy volejte Ivaně Štěrbové, Tel.: 606 543 974.

Poděkování za podporu

Děkujeme firmě Stafio za poskytnutí inzertního prostoru na NABRIGADU.INFO a firmě Grason Solutions s.r.o. za poskytnutí aplikace GrasonPlan pro koordinaci našich brigádnických směn.

abaton-monitoring